vineri, 20 iulie 2012

Să ne cunoaştem!

Leapşa vine de la Ştef., mulţumesc frumos, chiar cred că aveam nevoie de aşa ceva. Pupici!
Sunt doar 6 reguli, nu ar trebui să fie greu.



1. Postează imaginea Liebster Blog Award. 


Done.

2. Spune 11 lucruri despre tine.
Nu-i greu.
1. Iubesc să scriu şi să citesc.
2. Îmi este frică de câinii de pe stradă.
3. De când am mai crescut mi-e frică de înălţimi şi de filmele de groază (acum sper ca prietenii mei să nu vadă asta, Gabriel)
4. Nu îmi place să mi se reproşeze nimic.
5. Supărarea la mine nu ţine mai mult de cateva ore, maxim.
6. Sunt foarte uitucă.
7. Eu vara nu dorm (noaptea), şi asta nu are nici o legătură cu Connect-r.
8. Obişnuiam să mă îndrăgostesc foarte repede. Încă o fac dar mă ţin departe de "fericitele" persoane, pentru că întotdeauna a iesit nu tocmai bine.
9. Sunt de părere că fetele au darul de a dramatiza orice fleac, mă declar băiat.
10. Îmi place să cânt şi să dansez deşi nu mă descurt prea bine. 
11. Mi se spune des că sunt uşor influenţabilă.
Trebuie să recunosc, a fost puţin dificil.

3. Răspunde la întrebările adresate de cel care te-a nominalizat şi formuleză un set nou de 11 întrebări.
1. Mai important prietenii sau familia? 
Familia. Prietenii adevăraţi intră în categoria "Familia".
2.  Crezi in iubire adevarata; de ce da/nu ?
Cred că există, doar că nu mi se va întâmpla mie vreodată.
3. Care este cea mai mare temere a ta ? 
Mi-e teamă că nu voi putea ajunge criminalistă.
4. Crezi in destin; de ce da/nu?
Destin!? No way! Viaţa e a ta şi eşti respunzător pentru ce faci, nu îţi este scris dinainte.
5. Realist sau visator ?
Le combin. Încerc să nu fiu prea departe de pământ, pentru ca atunci când mi se vor tăia aripile să nu mă rănesc prea tare.
6. Banii aduc fericirea ?
Nu neapărat, poţi fi bogat şi nefericit, neîmplinit, dar să fim serioşi, trsteţea cu siguranţă nu o aduc!
7.  Ai vreo persoana pe care o admiri? Numeste-o ( poate fi si persoana publica )
Adina Lambru.
8.  De cat timp ai un blog ?
În semptembrie împlinesc 2 ani de când îl am, dar scriu de un an si 2 luni.
9.  Frumusetea vine din interior sau si exteriorul conteaza; de ce da/nu ?
75% interior, 25% exterior. 
Poţi să fi frumos/frumoasă, dar să fi un/o nenorocit/ă şi să te alunge toţi la un momendat pentru că s-au săturat, sau chiar mai rău, să nu ai prieteni, dar dacă eşti mai putin frumos şi te şi comporţi drăgut, eşti IN !
10. Ai vrea sa ai alta viata ?
Să ştii că mereu spun " dacă aş fi eu ...", dar nu, asta ar însemna să pierd tot ce am.
11. Unde ai vrea sa te afli acum ?
Într-un parc de distracţii, cu toţi prietenii, dar TOTI! Inclusiv voi. 


My turn ! 
1. Te consideri o persoană bună? De ce?
2.  Ce îţi place cel mai mult la cel mai bun prieten?
3.  De ce scrii pe un blog? ( Înţeleg, îţi place să scrii, dar de ce?)
4. La cine apelezi când ai nevoie de ajutor?
5. Ce persoană te inspiră în viaţă?
6.  Dacă ai putea schimba lumea, ce ai face?
7.  Judeci după aparenţe?
8.  Eşti ambiţios/-oasă ? Când începi să faci ceva, duci treaba pană la sfârşit?
9.  Cum este viaţa ta în afara unor 4 pereţi?
10.  Crezi în Dumnezeu? Dar în horoscop? (Dacă răspunsul tău este afirmativ la amândouă întrebările-> Cum este posibil să existe Dumnezeu şi să fie adevărat horoscopul?  Se bat cap în cap.)
11. Care sunt carte, filmul şi serialul preferate?


4. Nominalizeaza 11 persoane (+link) care sa realizeze acest tag
5. Mergi pe pagina lor si anunta-i
6. Nu da tag-ul inapoi !

Mi-ar place foarte mult dacă toti cei care treceţi pe aici aţi încerca să răspundeţi la întrebările mele. Vă pup. 


-Alina

8 comentarii:

  1. " Sunt de părere că fetele au darul de a dramatiza orice fleac, mă declar băiat. " Pentru asta respect !

    RăspundețiȘtergere
  2. o sa raspund la intrebarile tale dar aici :d


    1. as zice mai degraba sufletista.de ce?:D la asta sa raspunda cei care ma cunosc.
    2. ca e rabdator si imi accepta greselile.
    3.scriu pentru ca am ceva de transmis celor ce citesc.
    4.la iubitul meu, si la Dumnezeu. dar daca e vorba de oameni la el :D
    5.nu ma inspira nimeni.
    6.as distruge rautatea, egoismul, invidia, si toate lucrurile negative.
    7. cred ca uneori o fac. :D
    8.da si nu.
    9.plina de frumusete
    10.Cred in Dumnezeu, nu cred in horoscop. recunosc doar ca mi se potriveste descrierea zodiei,dar atat :D
    11. carte, greu de zis, sunt multe carti frumoase pe care le/am citit, nu as putea sa ma limitez doar la una, filmul preferat e sweet november, serial preferat nu am momentan



    P.S.
    Oricine in viata are parte macar de o iubire adevarata, asa ca nu mai spune ca tie nu ti se va intampla , pentru ca sigur vei avea parte!

    fetele chiar dramatizeaza mult, bravo tie daca reusesti sa nu o faci!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ei bine, o voi aştepta. Încerc să nu o fac, eu spun că îmi iese foarte bine chiar.

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Draga mea ai fost vreodata la un psiholog ? Ce e cu atatea ganduri ? Intrebarea mea pt tine e urmatoatea : Ce o sa te faci u cand o sa ai un copil ? Pai scumpo viata e facuta si cu bune si cu rele daca nu ar fii existat internetul ce .... ai fii facut ? O mie de intrebari iti pui ... Dute interneazate urgent

      Ștergere
  4. Si apropo tu chiar nu sti ce inseamna gagautz si nu e definitia din DEX invata istorie si ai sa sti bunicul meu a fost gagautz si a trait pana la 100 de ani si a fost un om extraordinar asa ca sugi... O bomboana cum a spus gigi

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează !