joi, 8 septembrie 2011

E mai uşor când iubeşti?

Laura a pus întrebarea : "E mai uşor când iubeşti?" iar eu i-am răspuns că categoric nu e mai bine, fostul meu prieten s-a băgat foarte supărat în seamă cu mine şi mi-a spus că nu este adevărat, să mă gândesc la toate clipele minunate ce le-am petrecut împreuna în primii ani şi cât de uşor era totul..., degeaba. Sunt foarte sigură pe mine atunci când afirm ceva legat de dragoste şi nu a putut să mă facă să înţeleg că da, este mai uşor. Zilele astea, după ce am vorbit ceva cu un băiat mi-am dat seama că e adevărat ce spune el, nu mă mai gândesc deloc la problemele ce le am, mai pe scurt, sunt cu capul în nori. Revin la starea mea de visare.Sunt o îndrăgostită ! Excelez la capitolul "îndrăgosteală"... dar asta e o altă poveste . :)

   Azi e Naşterea Maicii Domnului, La multi ani tuturor ce poartă numele de Maria-Marian şi pupici :*:*. Asa, cum spuneam, e Sf. Maria (ziua mamei) şi la mine s-a făcut grătar. Era prea frumos să nu ii fac poze, şi sincer, numai la Flyerboy mă gândeam, la cât de fascinat ar fi de foc.
 <-- Aici e şi poza, şi niste versuri speciale ( Gabriel, te rog nu mă distruge !)  " Ard în flăăăcăăări, pentruuu tinee..." sau o melodie absolut urâtă care o ascult acum (cântă la ai mei) "Nu stinge focul din inima mea" . Iauzi. :D Cum să stai pe scaun cu melodiile astea? :))) (glumesc...cine nu mă cunoaşte mă şi crede :)) )



Pupicii :*:*:*

8 comentarii:

  1. bună alinutza! n-am să comentez despre gretar.... ci despre iubire. eu încă mă gândesc dacă am reuşit să cunosc noţiunea asta, de iubire. cred că atunci când ai impresia că iubeşti, că e totul ok pe plan sentimental, într-adevăr totul merge mai bine. dar când îţi dai seama că nu era decât o iluzie a iubirii, o fantomă ceva mai nesuferită decât a inocenţei, îţi cam vine să uiţi şi de clipele frumoase. îţi zici atunci că o minciună ca asta nu îşi mai are rost.
    nu ne rămâne decât să sperăm în continuare că o să ajungem să găsim şi iubirea adevărată... şi atunci poate o să fie totul mai uşor!

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mda, nu este deloc mai usor. Eu ma simt..la fel ca o drogata. Cand imi iau doza zilnica, sunt in extaz. Dar daca se intampla sa nu am ocazia sa o iau, sunt distrusa. Nu stiu daca exagerez sau nu, dar cam asta simt eu. Asa ca este mai bine sa inveti mai intai sa iubesti, si apoi sa treci la practica.
    La multi ani mamei tale!:D Sa iti traiasca!:) Si eu sunt una dintre Mariile de azi:)) Cat despre poza, este superba<3 Si cred ca intr-adevar Flyerboy ar fi vrut sa faca[,] cateva;))

    RăspundețiȘtergere
  4. @R.A.I. Până găseşti iubirea adevărată...
    @Kyky Îmi place comparaţia pe care ai făcut-o. Nu ai cum să iubeşti şi după să faci practica, înveţi să iubeşti practicând "acest sport" . Mulţumesc mult, la multi ani şi tie, şi pentru ziua de nume si pentru cea de naştere. Xoxo

    RăspundețiȘtergere
  5. "E mai usor cand iubesti"?
    Care este drumul catre seninatate si catre o relatie de lunga durata? Sa domolesti flacara indragostirii, sa te potolesti, sa te asezi, sa stingi, sa uiti? Sau sa arzi pana la capat intr-o iubire care doare si sa veghezi mai intai asupra patimii si apoi asupra rosturilor de fiecare zi?
    Privesc in jurul meu si vad nenumarate cupluri plictisite. Care merg alaturi din inertie, din oboseala, din neputinta de a o lua de la capat. Si vad si oameni care, desi se iubesc, nu pot duce relatia la bun si fericit sfarsit. Care se devoreaza unul pe celalalt si apoi raman singuri, pentru ca altfel nu pot supravietui. Si ma intreb cum e mai usor. Cum e mai bine. Cum e mai corect. Cum e mai frumos. Cand iubesti? Cand doar traiesti?:P

    RăspundețiȘtergere
  6. Excelezi tu la indragosteala....dar la cantat ...nu comentez :))))
    Buna fotografia....avand in vedere ca ai facut-o cu telefonul. E buna!! Bravo

    RăspundețiȘtergere
  7. @FRENCH.KISS Acum am revenit la ideea ca este mai frumos cand iubesti, atunci cand exista iubire, nu cand deja a intervenit obisnuinta, monotonia, atunci da, e frumos. S-ar putea spune chiar ca atunci cand relatiile sunt la inceput sunt frumoase, pentru ca, vezi tu... exista acel sentiment care te macina pana ajungi sa cunosti persoana iubita, dupa...daca stii sa pastrezi flacara iubirii aprinsa e foarte bine,daca nu...mai bine s-ar spune "La revedere."

    Multumesc ca ai trecut pe aici. :*

    RăspundețiȘtergere
  8. @Flyerbiy Dar la cantat ce? Hai spune daca tot ai inceput. Te indoiesti cumva de talentul meu foarte adanc ascuns ? Hm. ce stii tu ce e muzica? Nu stii sa apreciezi ce-i bun. :))

    Multumesc, multumesc ;;)

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează !