miercuri, 29 februarie 2012

Lume

Lumea mea a luat-o razna. Vreau timp, mai mult timp! Mă uit pe geamul maşinii şi privesc arbori de-a lungul drumului. Mă gândesc la viaţa mea ca la un film. Eu joc în rolul principal şi mă sperie gândul că am atât de multe persoane în jurul meu. Mă pierd în cunoştinţe. Personajele episodice mă înspăimântă. Le văd ca pe Samara Morgan din "The ring", aşteptănd cu nerăbdare să mă mănânce.
Sunt atât de obosită în ultimul timp încât nici nu este nevoie să închid ochii căci visez...şi ce frumos visez...

6 comentarii:

  1. Ma regasesc in lumea ta! Lumea mea a luat-o razna de ceva vreme!

    RăspundețiȘtergere
  2. Uneori toi avem nevoie de timp,dar nu il putem lungi si nici nu-l putem ascunde!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O persoana foarte inteleapta nu de mult mi-a spus " Daca nu ai timp, fa din noapte zi"

      Ștergere
  3. nu trebuie sa te sperii..
    trebuie doar sa ai grija de lumea ta sa fie cat mai frumoasa, doar esti actorul principal de tine depinde tot filmul :)

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează !