sâmbătă, 11 februarie 2012

Viaţa

      Suntem oameni, suntem învăţaţi să dăm vina pe circumstanţe, pe stări de spirit dar rareori pe noi. Avem conştiinţă, suntem capabili să realizăm cănd facem o greşeală şi să decidem dacă continuăm sau ne oprim. Cred că fiecare are nevoie de o "ieşire" din normal în care să nu gândească şi se simte mai "bine" dacă dă vina pe cine stie ce, dar în adâncul sufletului ştie adevărul.
    Îmi recunosc greşelile, sunt conştientă de ele chiar şi atunci când le fac, ştiu că depinde numai de mine dacă mă opresc sau continui. Nu îmi ţine nimeni pistolul la tamplă, obligându-mă să fac ceva ce nu vreau. 
     Ţin să cred că este un pas spre bunătate şi împlinire să îţi accepţi greşelile, atâta timp căt eşti dispus să te schimbi. Am auzit teorii despre schimbare, cum că oamenii nu se pot schimba, sau aleg să nu se schimbe pentru că aşa e mai uşor. Oamenii SE SCHIMBĂ ! Şi nu trebuie să-şi propună asta, doar să lase lucrurile să treacă, să îşi vadă de viaţă. Ne schimbăm la tot pasul, orice întâmplare ne schimbă viaţa, mai mult sau mai puţin. Oamenii ce trec prin viaţa noastră îşi lasă amprenta, la fel cum o facem şi noi în viaţa lor...asta mă face să mă gândesc câtă atenţie merită persoanele din jurul meu, cât de importante sunt pentru mine, totuşi realizez că în multe momente din viaţă tratez lumea cu superficialitate, dar asta e! Asta-i viaţa! Nu poţi să ajungi să îi cunoşti şi să fi prietenă cu toţi, aşa că e mai uşot să fi puţin superficial...Deşi cuvântul începe cu "super" nu e deloc aşa... Viaţa este ciudată, bine că-mi place tot ce este legat de acest cuvânt.

 -Alina.

16 comentarii:

  1. Oamenii se adapteaza usor usor situatiilor pentru a le fi bine. Dar in adancul sufletului nu se schimba. Pentru ca asta e constructia lor genetica. O sa dezbatem asta maine daca vrei :D

    RăspundețiȘtergere
  2. viata se schimba, chiar si oameni se pot schimba dar doar pentru ei

    RăspundețiȘtergere
  3. Oamenii sunt niste fiinte care in functie din cei din jur se schimba.

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu iti zic la multi ani si aici :D
    Sa fii iubita si sa ai parte de tot ce iti doresti si in acest an! >:D<

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează !