duminică, 13 mai 2012

Gol

Am un gol imens în suflet, mi-e dor să fiu vulnerabilă, să mă simt singură într-un deşert cu animale din viitor care mă vânează. Sunt singură, animaluţele au dispărut şi mi-e dor de ele. Nu sunt animăluţe, nu este distracţie. Am nevoie ca inima mea să funcţioneze, să bată tare, tare iar eu să nu o pot controla. Am nevoie să recuperez tot acest timp mort. Vreau să se ducă o luptă zdravănă între inimă si creier ! Vreau să iubesc, nu doar să doresc. Aş vrea să fi ştiut înainte să fac diferenţa dintre iubire şi dorinţă.

Pare ciudat, dar mi-e dor să sufăr, mi-e dor să mă implic. Am fost prea mult timp obişnuită cu suferinţa şi cu dezamăgirea, astfel încât, acum când îmi e oarecum bine, vreau să revin la zilele alea în care lacrimile nu îmi mai ajungeau şi eu ţipam "Ce am făcut eu să merit asta?". Adevăru-i că nu făcusem nimic, Dumnezeu ştia ce urmează să se întâmple şi m-a pedepsit înainte.

 Trup gol lăsat de izbelişte, adună-ţi puterile si învată să mergi mai departe în lume !

3 comentarii:

  1. Uneori şi eu am senzaţie asta,dar după aceea regret.De ce?Nici eu nu ştiu,dar mi-o doresc!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am senzaţia asta de foarte mult timp, mă simt prost când lumea suferă în jurul meu iar eu sunt bine...

      Ștergere
  2. un gol in suflet am si eu:) dar ce-mi doresc nu stiu :D pupici! <3

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează !